loading

چاپ ساک دستی کرافت؛ یک روش تبلیغاتی موثر برای کسب‌وکارها

چاپ ساک دستی کرافت | چاپ و تبلیغات محیا

ساک دستی کاغذی | چاپ و تبلغیات محیا


ساک دستی یکی از بهترین روش تبلیغاتی به‌شمار می‌رود که می‌توانید از آن برای محصولات مختلف استفاده کنید. در بین ساک‌های دستی، چاپ انواع کاغذی آن بسیار رایج‌تر و کم‌هزینه‌تر است. این هدیه تبلیغاتی را می‌توانید به‌صورت چاپ ساک دستی کرافت یا گلاسه سفارش دهید. در ادامه کاربردها و مصارف هر یک از آن‌ها، نحوه سفارش را بیان خواهیم کرد. همچنین از مزایای ساک دستی کاغذی نسبت به انواع پارچه‌ای خواهیم گفت.

چاپ ساک دستی کرافت و کاربردهای آن

از ساک دستی کاغذی می‌توان برای کسب‌وکارهای مختلفی استفاده کرد. در واقع بخشی از تبلیغات مجموعه‌ها به نحوه ارائه محصول برمی‌گردد. در نتیجه هر چقدر در بسته‌بندی یا ارائه موفق‌تر عمل کنید، می‌توانید به‌عنوان یک مزیت نسبی از آن استفاده کرده و در برابر رقبا حرفی برای گفتن داشته باشید.

ساک دستی کاغذی از جنس کرافت و گلاسه تولید می‌شود. جنس ساک دستی با توجه به نوع محصول و همچنین بودجه شما تعیین می‌شود. چاپ ساک دستی کرافت نسبت به گلاسه ارزان‌تر بوده و مقاومت کمتری هم دارد. در نتیجه قیمت ساک دستی تبلیغاتی برای شما کاهش پیدا می‌کند.

ساک دستی کرافت | چاپ و تبلیغات محیا
ساک دستی کرافت | چاپ و تبلیغات محیا

ساک دستی‌هایی که از کاغذ کرافت تولید می‌شوند، پس از چاپ با توجه به سلیقه شما قابلیت روکش شدن با سلفون را دارند و در عین حال بدون سلفون هم ارائه می‌شوند.

طبیعی است که استفاده از سلفون روی این محصول، علاوه‌بر افزایش مقاومت باعث زیبایی بیشتر هم خواهد شد.

روش‌های چاپ ساک دستی کرافت

کسب‌وکارهای مختلف می‌توانند لوگو، نام، آدرس، شعار تبلیغاتی یا اطلاعات دیگری از کسب‌وکار خود را روی ساک دستی چاپ کنند. ساک‌هایی که از جنس کاغذ کرافت یا گلاسه هستند از چاپ سیلک یا طلاکوب استفاده می‌کنند.

چاپ سیلک رایج‌تر از طلاکوب است و هزینه به‌صرفه‌تری دارد ولی کسب‌وکارهایی که می‌خواهند از یک هدیه تبلیغاتی شیک استفاده کنند، معمولا چاپ طلاکوب را سفارش می‌دهند.

مزایای چاپ ساک دستی کاغذی نسبت به پارچه‌ای

چاپ ساک دستی گلاسه و کرافت نسبت به انواع پارچه‌ای آن مزایای زیادی دارد که کسب‌وکارها را ترغیب به سفارش این محصول می‌کند. در ادامه برخی از این مزایا را بررسی خواهیم کرد:

  • انواع کاغذی این محصول نسبت به پارچه‌ای مقرون به‌صرفه‌تر و ارزان‌تر هستند.
  • مدل‌های کاغذی دوست‌دار محیط زیست هستند.
  • تنوع رنگ و مدل‌های کاغذی نسبت به پارچه بیشتر است و می‌توان آن‌ها را در ابعاد و شکل‌های مختلف سفارش داد.
  • کاغذ مواد اولیه در دسترس‌تری نسبت به پارچه است.

اهمیت ساک دستی در تبلیغات

بسته‌بندی جذاب و گاهاً خلاقانه یکی از بهترین ایده‌ها برای جذب مشتری و فروش بیشتر است. بخشی از تبلیغات به ارائه محصولات شما مرتبط است. شما هرچقدر بتوانید از بسته‌بندی جذاب‌تری استفاده کنید، بازاریابی موفق‌تری خواهید داشت.

البته جذابیت در بسته‌بندی فقط به معنی استفاده از طرح‌های عجیب‌وغریب نیست. این جمله را فراموش نکنید که سادگی در زیبایی‌ست. چاپ ساک دستی کرافت با یک لوگو و نام شرکت این سادگی را در اختیار کسب‌وکار شما قرار می‌دهد.

چاپ ساک دستی گلاسه | چاپ و تبلیغات محیا
چاپ ساک دستی گلاسه | چاپ و تبلیغات محیا

در عین حال بخش زیادی از مشتریان ترجیح می‌دهند در بین فروشگاه‌های مختلف، محصولاتی را بخرند که بسته‌بندی و ارائه جذاب‌تری دارد.

تقریبا تمامی مشاغل می‌توانند از ساک دستی کاغذی برای ارائه محصولات خود استفاده کنند و این مورد فقط محدود به فروشگاه‌ها و مغازه‌ها در صنایع مختلف نمی‌شود. شرکت‌ها و سازمان‌ها هم می‌توانند برای ارائه هدایای سازمانی خود سفارش چاپ ساک دستی گلاسه یا کرافت بدهند.

نحوه سفارش و چاپ ساک دستی گلاسه و کرافت

برای سفارش ساک دستی کاغذی باید چند فاکتور مهم را در نظر بگیرید.

  • نوع محصول
  • میزان بودجه
  • نوع سلیقه
  • ابعاد محصول
  • نوع چاپ

این موارد در تصمیم‌گیری و سفارش ساک دستی مناسب برای شما بسیار کاربردی خواهد بود. برای مثال مشاغلی که محصولات کوچک و در عین حال ارزشمند تولید می‌کنند مثل جواهرات یا طلا و نقره، معمولاً چاپ ساک دستی گلاسه اولویت آن‌هاست.

در عین حال مشاغلی که محصولاتی مثل کتاب، کفش تولید می‌کنند، چاپ ساک دستی کرافت را به گلاسه ترجیح می‌دهند.

البته بودجه شما در نوع سفارش تاثیر زیادی دارد. همان‌طور که گفته شد، ساک دستی کرافت هزینه کمتری دارد.

چاپ ساک دستی کرافت با گروه چاپ و تبلیغات محیا

برای سفارش چاپ پس از در نظر گرفتن موارد بالا می‌توانید از گروه کارشناسان چاپ و تبلیغات محیا مشاوره‌های لازم را دریافت کنید و قیمت ساک دستی کاغذی کرافت و گلاسه را استعلام بگیرید.

اگر قصد سفارش بگ گلاسه یا کاغذی را به‌صورت اختصاصی برای کسب‌وکار خود داشته باشید، می‌توانید آن‌ را با توجه به تعداد مورد نظر خود به کارشناسان ما سفارش دهید.

در عین حال می‌توانید از ساک دستی کاغذی کرافت آماده و بدون درج لوگوی اختصاص خود استفاده کنید و هزینه‌های خود را تا حد زیادی کاهش دهید.

آموزشچاپ

بگ کاغذیساک دستی کاغذیساک دستی کرافتساک دستی گلاسه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *