loading

چاپ جعبه فانتزی و جعبه جواهرات

چاپ جعبه و بسته بندی

بسته بندی محصولات، مهم‌ ترین موردی است که در نگاه اول مشتریان را به محصولات شما جذب می‌کند. در واقع این امر بارها اتفاق افتاده است که محصولی صرفا به خاطر بسته‌بندی خاص خود خریداری شود. اگر شما بتوانید در کنار کیفیت، بسته بندی جذابی را ارائه کنید، قطعا محصول شما حرف اول را میان رقبا خواهد زد. به ویژه در حال حاضر که رقابت تنگاتنگی میان محصولات مختلف وجود دارد. برای مثال طراحی جعبه‌های فانتزی برای محصولات مختلف یکی از گزینه‌هایی است که می‌توانید از آن استفاده کنید. به همین منظور می‌توانید سفارش چاپ جعبه فانتزی را به گروه چاپ و تبلیغات محیا بسپارید.

 

کاربرد جعبه‌های فانتزی

جعبه فانتزی را می‌توانید در صنایع و محصولات مختلف استفاده کنید. در واقع چاپ جعبه فانتزی نشان دهنده‌ی خلاقیت شماست. این جعبه ها را می‌توانید در محصولات غذایی، جواهرات، شکلات و انواع خوراکی‌ها، جعبه اسباب‌بازی، جعبه عطر، جعبه محصولات بهداشتی و… استفاده کنید.

چاپ جعبه فانتزی

در چاپ جعبه فانتزی، در ابتدا باید به نوع محصول خود توجه نمایید. در واقع جنس مقوای استفاده شده به نوع محصول شما بستگی زیادی دارد و برخی جعبه‌ها باید از مقاومت بالاتری برخوردار باشند یا در مورد محصولات غذایی به بهداشتی بودن آن توجه می‌شود. در واقع طیف وسیعی از مقوا مانند مقوا پشت طوسی، مقوا پشت سفید، مقوا ایندلبرد و مقوا گلاسه می‌توانند برای بسته بندی محصول شما به کار بروند.

پس از انتخاب جنس متناسب با محصول، باید سایز و گرماژ مقوای مورد استفاده تعیین شود. این امر در محصولاتی که به مقاومت بیشتری احتیاج دارند، بسیار مورد توجه قرار می‌گیرد.

در نهایت، گروه چاپ و تبلیغات محیا با مشاوره در طراحی جعبه، اقدام به چاپ جعبه فانتزی شما در اسرع وقت می‌نماید.

جعبه جواهرات

یکی دیگر از کاربردهای جعبه، چاپ جعبه جواهرات است. استفاده از جعبه‌های شیک و لوکس در مشاغلی چون طلا و جواهرات از اهمیت دو چندانی برخوردار است. در واقع این صنعت به دلیل ارائه محصول گران قیمت باید از ویترین جذاب تری برخوردار باشد. این ویترین جذاب همان بسته بندی و جعبه‌ای است که برای محصولات خود استفاده می‌کنید. گروه چاپ و تبلیغات محیا ارائه کننده انواع چاپ جعبه جواهرات متناسب با محصولات شماست.

 

چاپ جعبه جواهرات

مهم‌ ترین موردی که در رابطه با چاپ جعبه جواهرات مورد توجه قرار می‌گیرد، قالب و طراحی جعبه است. در واقع در صورتی که می‌خواهید محصولات خود را به صورت خاص و منحصر به فرد ارائه کنید، باید از جعبه‌های خاص و با طراحی متفاوت استفاده نمایید و این امر در انتخاب نوع مقوای به کار برده شده در محصول شما تاثیرگذار است. برای مثال در چاپ جعبه‌ جواهرات معمولی از مقوای پشت طوسی استفاده می‌شود. در حالی که در طراحی‌های خاص جعبه جواهرات از مقوای گلاسه یا سایر انواع مقاوم مقوا استفاده می‌شود.

آموزشبسته بندی های چاپیچاپ

جعبه جواهراتچاپ جعبهچاپ جعبه جواهراتچاپ جعبه فانتزیچاپ جعبه مقوایینکات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *