loading
چاپ روی جعبه | محیاپرینت

چاپ روی جعبه | محیاپرینت


روش‌های چاپ روی جعبه و انواع آن:


جعبه اولین جسم است که مورد توجه مشتری قرار می‌گیرد. از این رو روش چاپ جعبه و نوع جنس آن بسیار مهم است.
برای چاپ روی جعبه باید به چند نکته توجه داشت؛ اول از همه نوع جعبه حائز اهمیت است، مثلا برای چاپ روی جعبه‌های لمینتی، باید به روش چاپ افست اول روی یک پوستر گلاسه با حداقل گرماژ ۱۳۰ چاپ انجام شود و سپس بر روی متریال(مقوای سینگل و…) عمل لمینت(چسباندن) صورت پذیرد.

در جعبه‌های کرافت دو روش چاپ امکان‌پذیر است؛ اول روش چاپ افست که برای تیراژ حداقل ۱۰۰۰ عدد جعبه صورت می‌گیرد و روش دوم چاپ سیلک است که بیشتر برای جعبه‌های آماده و در تیراژ پایین انجام می‌شود. برای جعبه‌های ایندربرد نیز تنها یک روش چاپ افست امکان‌پذیر است. چاپ جعبه ایندربرد چه در تیراژ بالا و چه در تیراژ پایین، فقط به روش چاپ افست انجام می‌گیرد. لازم به ذکر است مقوای ایندربرد ۴۰۰ گرم که دارای ضخامت و مقاومت قابلی را داراست، برای چاپ می‌توان از ماشین‌های چاپ cd استفاده نمود.

در چاپ کارتن نیز دو روش چاپ افست برای تیراژ بالا و روش چاپ سیلک برای تیراژ پایین انجام می‌شود. باید این نکته را خاطرنشان کنیم که قیمت چاپ سیلک، به ازای هر طرف هر رنگ محاسبه می‌شود. در چاپ افست برای جعبه‌های ایندربرد و جعبه لمینتی، امکان سلفون کشیدن وجود دارد ولی در جعبه کرافت و کارتن‌های سه لایه و پنج لایه امکان سلفون کشیدن وجود ندارد.


گروه چاپ و تبلیغات محیا مفتخر است برای چاپ جعبه‌های لمینتی، ایندربرد و کرافت به شما مشتریان عزیز خدمت‌رسانی کند.
انواع جعبه‌های پرکاربرد بازار عبارتست از: جعبه ایندربرد، جعبه لمینتی، جعبه کرافت

آموزشچاپ

چاپ جعبه کرافتچاپ جعبه مقواییچاپ کارتن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *