loading
چاپ هدایای تبلیغاتی | چاپ و تبلیغات محیا

چاپ هدایای تبلیغاتی | چاپ و تبلیغات محیا


تبلیغات چاپی و دیجیتالی در دنیای آنلاین و فیزیکی کلید اصلی موفقیت هر کسب و کاری می باشد البته اگر به صورت اصولی و درست انجام گردد. بخشی از فرایند بازار شامل بازاریابی چاپی می باشد حتی اگر کسب و کار شما به صورت آنلاین می باشد. شما نیاز دارید برای ارتباط بهتر و بیشتر با مخاطبان خود از طریق تبلیغات چاپی مانند بروشور کاتالوگ و بنره غیره اقدام کنید. در این مقاله ما قصد داریم انواع تبلیغات چاپی و مزیت های هر کدام را بیان کنیم تا شما تصمیم بگیرید که کدام روش بهترین راه برای کسب و کار آنلاین شما می باشد.

کارت ویزیت، نشان دهنده قدرت کسب و کار شما می باشد.

طراحی کارت ویزیت گروه چاپ و تبلیغات محیا

یکی از اولین و مهمترین سوالاتی که در اولین برخورد با دیگران برای معرفی کسب و کار خود دارید، این سوال است : ” کار شما چیست؟”  کار شما در واقع هویت شماست و به دیگران در خصوص اخلاق،نوع فعالیت و دانش شما توضیحاتی را ارائه میدهد.زمانی که شخص طرف مقابل شما، نیاز به اطلاعات اضافی مانند شماره تماس یا آدرس محل کار شما و وبسایت را دارد، جالب نیست که به دنبال یک تیکه کاغذ و خودکار بگردید و اطلاعات تماس خود بر روی آن بنویسید.برای بالابردن ماهیت و هویت کسب وکار خود بهتر است که از یک کارت ویزیت بسیار زیبا و شیک استفاده کنید.

همیشه این نکته را به یاد داشته باشید دادن یک کارت ساده از ندادن آن خیلی بهتر است.کارت شما علاوه براینکه باید ساده و شیک باشد، باید شامل اطلاعات اصلی مانند لوگو،آدرس و شماره تماس شما باشد.دادن یک کارت علاوه بر اینکه باعث هویت بیشتر بخشیدن به کسب و کارتان می گردد، باعث میشود که کارت شما بین افراد مختلف قرار گیرد و آن ها هم نیز با یک نگاه با کسب وکار شما آشنا شوند.

کارت ویزیت باید شامل چه اطلاعاتی باشد:

اطلاعات اصلی :

  • لوگو
  • آدرس وبسایت
  • آدرس محل کار
  • تلفن
  • اطلاعاتی در خصوص شرکت که میتواند یک جمله یا شرح خدمات انجام گرفته در پشت کارت باشد.

بهتر است که این اطلاعات در بالای کارت درج گردد همچنین سعی کنید که از طراحی لوگو و کارت خاصی استفاده کنید.هر چه کارت شما خاص باشد میزان جذب توجه به آن بیشتر می گردد.

ارسال پیام های مستقیم از طریق تبلیغات چاپی

اگر شما به دنبال راهی برای ارتباط با مشتریان خود به طور مستقیم می باشید، ارسال پیام مستقیم بهترین گزینه می باشد.این را در نظر داشته باشید که بدون داشتن استراتژی بازاریابی برای اینکار، تمامی تلاش های شما از بین می رود و تاثیرات منفی آن به مراتب بیشتر از اثرات مثبت آن خواهد بود.اما اگر به درستی انجام گیرد باعث افزایش ترافیک کاری و مخاطب شما در ناحیه کسب وکار شما خواهد شد.یکی از راه های ارسال این گونه تبلیغ ارسال پیام به صورت ایمیل می باشد و یا برگزاری مراسم و دادن کاغذهای تبلیغاتی میباشد.

مزیت های ارسال پیام مستقیم

  • به راحتی می توانید به علائق و درخواست های کاربری دسترسی داشته باشید
  • به راحتی و با هزینه کمتر توجه مخاطبان در ناحیه خود را جلب کنید
  • به دلیل نزدیکی به محل کار شما، افراد سریعا ترغیب می شوند که از شما خرید کنند چون دیگر نیاز ندارند به فروشگاه های بزرگ بروند و وقت خود را در آنجا تلف کنند.

مهمترین نکته در این نوع تبلیغ، پیدا کردن یک راه تبلیغاتی مستقیم است.اصولا بازاریابی از طریق ایمیل و شماره تماس و طراحی کاتالوگ بهترین گزینه برای تبلیغات محلی است.همچنین بسته بندی کالاهای خریداری شده مانند کارت ویزیت خیلی اهمیت دارد.هر چه بسته بندی شیکتر باشد، میزان توجه و اعتماد به کسب و کار شما نیز بیشتر می گردد.

کوپن های تخفیف در تبلیغات چاپی برای ترغیب بیشتر خریداران

80 درصد مشتریان زمانی که کوپن تخفیفی به دستشان میرسد، ترغیب می شوند که حتما برای یک بارهم شده از این کوپن ها نیز استفاده کنند.کوپن های تخفیف می توانند هم می توانند به صورت آنلاین باشند یا فیزیکی.اما کوپن های فیزیکی بهتر است در کنار تبلیغات محلی و مخصوص خریداران خاص قرار گیرد تا آنها را ترغیب به خرید نماید.البته با توجه به اینکه اکثر افراد دارای موبایل هستند شما میتوانید کوپن های تخفیف خود را با استفاده از کد  QR برروی اجناس خریداری شده توسط آنان، ایجاد نمایید.

در سال 2007 حدود 63.6% از کوپن های تخفیف استفاده می کردند اما این در سال 2012 این مقدار به 79.8% افزایش پیدا کرد.مهمترین نکته در این مساله بیان تمام جزئیات در خرید را بیان کنید.بهترین حالت کوپن این است که بیان کنید:”به ازای خرید هر 100 هزارتومان تخفیف 10 هزارتومانی بگیرید” تا اینکه بیان کنید تخفیف کلی 10 هزارتومان به کل خرید می دهید.

بنر و پوستر و علائم

بهترین روش دیده شدن استفاده از بنر و پوستر می باشد.با توجه به اندازه بزرگ و خوانا بودن توجه هر کسی که از محدوده تبلیغ عبور کند را به خود جلب می کند.شما برای دیده شدن بهتر علائم خود، میتوانید با تهیه یک لباس فرم برای کار خود، علامت یا لوگوی کار خود را برروی آن یا برروی تمامی وسائل نقلیه که در معرض دید وسیع تری قرار دارند، بچسبانید.

یکی از بهترین مکان ها برای قرار دادن بنر، نمایشگاه ها و یا رخدادهای محلی است.اما بعضی اوقات بنرها به دلایل مختلفی آنچنان توجه مخاطبان را به خود جلب نمیکند.از جمله طراحی بد، خوانا نبودن نوع قلم و اشتباهات نوشتاری در بنر.همیشه قبل از اینکه تاییده نهایی را برای چاپ بنر بدهید، بررسی کنید که لوگوی فروشگاه به خوبی در اندازه بزرگ دیده میشود.

 

تبلیغات چاپی باید شامل اطلاعاتی درخصوص هویت برند باشند و اینکه محصولات آن ها چه کمکی به بهتر زندگی کردن آنها خواهد کرد.بسته به نوع کسب و کارتان، هدف بازاریابی و مخاطبان شما، تبلیغات چاپی متفاوتی باید به کار برد.به عنوان نکته آخر این مساله را به یاد داشته باشید که تبلیغات چاپی در کنار بازاریابی آنلاین خیلی موثر می باشد و باعث بهبود برند سازی و بهتر دیده شدن کسب وکار شما مخصوصا در حوزه فعالیت کاریتان می گردد.

 

دیگر محصولات چاپی

Flexographyافستبازاریابیبروشوربسته بندیبسته بندی محیاتبلیغاتتبلیغات چاپیتبلیغات نوینتبلیغات و بازاریابیجعبه،چاپ جعبه،کارتن،چاپ کارتنچاپچاپ بروشورچاپ ست اداریچاپ فولدرچاپ کاتالوگچاپ کارت ویزیتچاپ و تبلیغاتچاپ و تبلیغات محیاصنعت چاپطراحیطراحی در چاپکاتالوگکارت ویزیتکارتنمحیامقواویزیت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *