loading

در این مقاله ما قصد داریم تا شما را با برترین شرکت های صنعت چاپ و با نوع کار و صنعت چاپ آنها بیشتر آشنا شویم

زیراکس (Xerox)

زایراکس تولید کننده ی ماشین آلات چاپ دیجیتال یکی از موفق ترین شرکت ها در صنعت چاپ است

که در عرضه ی اولین دستگاه های اداری کپی خشک و نحوه غلبه بر آن می پردازیم موضوعی که موجب تغییر در تاریخ در دستگاه های زیراکس شده و به نوعی امروزه همه ما از دستاورد های پهناور این شرکت بهره می بریم،

زیراکس با پرونده موفق در صنعت چاپ با قدمت ده ساله دها جایزه های بین المللی دریافت کرده است

اختراع فناوری عکسبرداری الکترونیکی یا زیرو گرافی خیلی سریع، شرکت را از دنیایی فناوری های قدیمی به فناوری های نوین منتقل کرد. زیراکس Xerox با سرمایه گذاری عظیم در تحقیق و توسعه و توجه به کیفیت و برآوردن نیازها و کسب رضایت مشتری توانست نشان تجاری خود را در دنیای مدیریت مستندات بر همه تحمیل کند و در بازار بیش از ۱۰۰ میلیارد دلاری این صنعت، سرآمد همکان شود.

سال ۱۳۵۹، شرکت با عرضه نخستین دستگاه کپی اداری، زنجیره موفقیت های حود را آغاز کرد و به سرعت پس از آن با عرضه محصولات و خدمات متعدد و متنوع در زمینه چاپ گرهای لیزری رنگی، دستگاه های مختلف کپی، نرم افزارهای مدیریت مستندات و پشتیبانی با انواع کاغذ و جوهرهای خشک و تر مراحل ترقی را طی کرد.

طی این سال ها شرکت توانسته است در حوزه های متعددی جایگاه ارزش مندی برای خود در میان ۵۰۰ شرکت برتر در جهان به دست اورد.

کانن(Canon)

کانن یک شرکت ژاپنی است که کار خود را در سال 1933 با تولید لنز آغاز کرد ،این شرکت بسیار فعال در دنیای تکنولوژی است کانن یه ابر قدرت در دنیای عکاسی به شمار می آید

اما این شرکت جزو یکی از بهترین شرکت ها در صنعت چاپ است ، این شرکت با تولید چاپگر های کانن نیز مشهور است و بسیار قدرت مند در این کار دیده شده است ، کمپانی کانن امروزه در بسیار از سمینار ها و نمایشگاه های مربوط به صنعت چاپ شرکت می کند

کانن هر ساله با پیشرفت تکنولوژی توانسنه چاپگر های خود را ارتقا داده و همچنان بازار رقابت در این کمپانی پا برجا بماند

ریسو(Riso)

شرکت ریسو ژاپنی کار خود را با یک دستگاه ساده ی تکثیر استنسیل در تاریخ دو سپتامبر 1946 آغاز کرد ، این شرکت فراز و نشیب های بسیاری داشت تا اینکه در سال 1946 این شرکت با نام شرکت چاپی ریسو و در شهر نیهونباشی توکیو تاسیس شد

این شرکت در سال 1948 اولین ماشین های تحریر الکتریکی و دستگاه های چاپی که در ژاپن عرضه شد ولی در کشور بریتانیا وارد شده بودند آغاز کرد

در سال 1954 اولین مرکب امولسیون با نام ریسو مرکب عرضه پیدا کرد

و دستاورد های بسیار زیادی را شرکت ریسو به دست آورد اما این شرکت زمان و هزینه شان بیشتر برای ساخت مرکب می گذاشتند

اپسون ( Epson)

کمپانی اپسون یکی از بزرگترین شرکت های فعال در زمینه ی تولید دستگاه ای چاپ است و بیشتر شهرت خود از سمت پرینتر های این شرکت است

اپسون شرکتی ژاپنی است که از زیر مجموعه های شرکت سیکو است

اپسون حالا یک شرکت پیشتاز در زمینه ی تولید پرینتر است

 هایدلبرگ(Heidelberg)

کمپانی آلمانی هایدلبرگر دروکماشینن آ گ به آلمانی: Heidelberger Druckmaschinen AG معروف به هایدلبرگ؛ Heidelberg در شهر هایدلبرگ آلمان مستقر گشته و کارخانه‌های آن در شش کشور جهان قرار دارند.

با در اختیار داشتن بیش از ۴۷ درصد از سهم بازار جهانی ماشین آلات صنعت چاپ افست، و دیگر تکنولوژی های مدرن چاپ بزرگترین شرکت صنعت چاپ در جهان می باشد. شرکت هایدلبرگ تنها ارائه کننده راهکارهای یکپارچه و متمرکز در صنعت چاپ جهان است.

اچ پی (hp)

هیولِت پاکارد (به انگلیسی: Hewlett-Packard) یا به اختصار اِچ پی (HP) یک شرکت آمریکایی چند ملیتی فناوری اطلاعات است. ساختمان مرکزی این شرکت در دره سیلیکون در ایالت کالیفرنیا در آمریکا واقع شده است.

این شرکت یکی از بزرگترین شرکت‌های فناوری اطلاعات است و تقریباً در تمامی کشورها فعالیت می‌کند.

شرکت هیولت پاکارد توسط دو دانش‌آموخته از دانشگاه آستنفورد به نام‌های دیوید پاکارد و ویلیام ردینگتون هیولت و با سرمایه ابتدایی 538 دلار پایه‌گذاری شد.

تلاش این دو نفر باعث شد که سرمایه اندک آنها بعد از حدود هفتاد سال به 90 میلیارد دلار برسد.

در حال حاضر این شرکت در بیشتر از 160 کشور جهان فعالیت می‌کند. اچ پی در منطقه کالیفرنیا تأسیس شد

شرکتی که بعدها ده‌ها و صدها زیر مجموعه برای خودش ایجاد کرد و یکی از قطب‌های بزرگ صنعت کامپیوتر در دنیا شد و گاراژ کوچکی که هیولت و پکارد در آن اولین محصول خود را تولید کردند به عنوان تنها نماد شرکت و محل تولد دره سیلیکون شناخته می‌شود.

شرکت اچ پی هنوز هم در مسیر تحولات فناوری در صنعت الکترونیک پیشگام است.

بعد از ادغام این شرکت با شرکت بزرگ کامپک، اچ پی توانست در بسیاری از حوزه‌های تولیدی و خدماتی جایگاه برتر را به دست آورد و رقابت را با آی بی ام داشته باشد.

شرکت اچ پی به عنوان یکی از پیشروهای ساخت و تولید چاپگرهای رنگی و سیاه و سفید بین کاربران دنیای دیجیتال شناخته شده است.

تاریخ پر فراز و نشیب شرکت برای مصرف‌کنندگان محصولات این شرکت نشان‌دهنده نقش مؤثر دو نفر از موفق‌ترین مدیران در قرن گذشته است.

محصولات اصلی شرکت اچ‌ پی شامل چاپگر، کارتریج ، تونر ، سِرور، رایانه‌های قابل حمل، تلفن‌های همراه هوشمند و لوح‌های رایانه (تبلت) و نرم‌افزارهای مدیریت شبکه می‌باشد.

اطلاعات تماس

https://mohsenmp.ir/

چاپ

اپسونبرترین شرکت های صنعت چاپزیراکسشرکت های صنعت چاپکاننهایدلبرگر دروکماشیننهیولِت پاکارد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *