loading
چاپ جعبه لوازم پزشکی | چاپ و تبلیغات محیا

چاپ جعبه لوازم پزشکی | چاپ و تبلیغات محیا


چاپ، پروسه‌ای پر پیچ‌و‌خم و مهم برای تولید هر محصول است! اما از پیچیدگی و حائز اهمیت بودن و ظرافت و رنگ‌بندی چاپ که بگذریم، زمانی این پروسه برای ما سخت می‌شود که بخواهیم محصولی مثل تجهیزات و کالای پزشکی داشته باشیم؛ لذا اکثر تجهیزات پزشکی آسیب‌پذیر و دارای ظرافت خاصی هستند. البته منظور ما در اینجا فقط کالای پزشکی دارای جعبه، مانند فشارسنج، دستگاه تست قندخون، وسایل طبی مثل کفی کفش و… است.

نکاتی که در چاپ جعبه لوازم پزشکی باید رعایت شود:

نکته اول:

استفاده از نوع مقوا بسیار مهم می‌باشد. از آنجایی که اکثر تجهیزات پزشکی بهداشتی محسوب می‌شوند، بهترین گزینه برای چاپ جعبه، مقوای ایندربرد است. این نوع مقوا در بازار در گرماژهای مختلف وجود دارد که داخل آن سفید، محکم و قابلیت چاپ با کیفیت را دارد. انتخاب گرماژ مقوا، مستقیما با وزن محصول داخل آن مرتبط است. برای مثال، دستگاه تست قندخون دارای وزن زیادی نیست و استفاده از مقوای ایندربرد با گرماژ ۳۰۰ گرم کفایت می‌کند. البته شایان ذکر است که برای محصولی مثل فشارسنج یا بادکش سرد، حتما باید از مقوای ایفلوت و روکش گلاسه یا به اصطلاح از مقوای لمینتی استفاده کرد، زیرا مقوای پشت طوسی و ایندربرد توان تحمل وزن محصول را دارا نیست.

نکته دوم

در چاپ جعبه کالای پزشکی، استفاده از روکش سلفون است؛ این کار علاوه بر زیبایی به استحکام جعبه نیز کمک می‌کند. استحکام جعبه در تجهیزات پزشکی مهم است، زیرا عوام مردم پس از استفاده، دوباره آن را داخل جعبه قرار می‌دهند.

نکته سوم

نوع قفل جعبه؛ متاسفانه برخی از جعبه‌های به اصلاح لوکس و امروزی، نوع قفل شدن درب آن بسیار سخت است و چون اکثر کسانی که از کالای پزشکی استفاده می‌کنند، افراد مسن هستند، امکان ناتوانی در بسته شدن قفل درب جعبه وجود دارد و این ناتوانی یا به اشتباه محصول را داخل جعبه قرار دادن باعث خرابی جعبه و در نهایت زودتر از بین رفتن محصول می‌شود.
درنهایت باید به اولین نکته‌ی چاپ جعبه، یعنی طراحی جعبه کالای پزشکی اشاره کنیم؛ در مورد طراحی مستقیم به سراغ مهمترین آیتم می‌رویم، یعنی اینکه طریقه‌ی مصرف و یا روش سمپل (سَرهم) کردن آن را با طراحی ساده به مخاطب انتقال بدهیم. با توجه به قیمت بالای کالای پزشکی، گارانتی محصول برای خریدار اولویت دارد، پس باید در طراحی جعبه مدت گارانتی حتما در بهترین نقطه‌ی جعبه که توجه خریدار را جلب کند، استفاده نمود.

چاپ جعبه تجهیزات پزشکی متخصص می‌خواهد

گروه چاپ و تبلیغات محیا با افتخار توانسته با چندی ازبهترین تولیدکننده‌های داخلی، همکاری و جعبه‌های دارای کیفیت گروه الف را ارائه دهد.
بیشترین متریال‌های استفاده شده در چاپ جعبه کالای پزشکی عبارتند از:

جعبه‌‌های لمینتی، جعبه‌های ایندربرد و جعبه‌های مقوای پشت‌ طوسی

آموزشچاپ

انواع چاپجعبه،چاپ جعبه،کارتن،چاپ کارتنجعبه،چاپ جعبه،کارتن،چاپ کارتن،چاپ کاتالوگ،اسلام،چاپچاپ جعبه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *