loading

نقش چاپ ساک دستی کاغذی در تبلیغات

چاپ ساک دستی کاغذی | چاپ و تبلیغات محیا

چاپ ساک دستی کاغذی | چاپ و تبلیغات محیا


چاپ ساک دستی کاغذی

استفاده از ساک‌ دستی‌ها در ابعاد و جنس‌های مختلف محبوبیت زیادی در بین افراد پیدا کرده است و به همین دلیل تولیدکنندگان و عرضه‌کنندگان محصولات نیز برای جذب بیشتر مشتریان در هنگام فروش محصول از ساک دستی‌ها به عنوان ابزاری برای حمل استفاده می‌کنند که علاوه بر سهولت بیشتر در حمل باعث تبلیغ کسب و کار می‌شود. ساک دستی در دو نوع پارچه‌ای و کاغذی تولید می‌شود که ساک دستی کاغذی به دلیل کاربرد و تنوع بیشتر، محبوبیت بیشتری بین افراد دارد. ضمن اینکه چاپ ساک دستی کاغذی صرفا برای کسب و کارها کاربرد ندارد بلکه به عنوان پاکت هدیه، ساک خرید، ساک دستی و… نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد.

ساک دستی کاغذی

همان‌طور که بیان شد، ساک دستی انواع مختلفی دارد که نوع کاغذی آن کاربردهای متفاوتی برای افراد دارد و یکی از محصولاتی‌ست که با کاربرد چندمنظوره خود می‌تواند موجب تبلیغات کسب و کارهای مختلف شود. در واقع چاپ لوگو بر روی پاکت‌های کاغذی موجب می‌شد که دارنده آن به صورت غیرمستقیم کالا و خدمات شما را تبلیغ کند.

ضمن اینکه محصولات دارای استحکام کافی برای حمل انواع کالا هستند و برخلاف تصور رایج می‌توان در طیف زیادی از کسب و کارها از آن‌ها استفاده کرد.

متریال ساک دستی کاغذی

چاپ ساک دستی کاغذی با استفاده از دو جنس کاغذ گلاسه و کرافت بیشتر از سایر متریال‌ها صورت می‌گیرد. کاغذ کرافت از نوع کاغذهای بازیافتی‌ست که با به رنگ گرم یا قهوه‌ای روشن است و نسبت به کاغذ گلاسه، ظریف‌تر و همچنین قابلیت چاپ در رنگ‌های محدود‌تری را دارد.

این نوع ساک دستی کاغذی برای کالا‌های خاصی مورد استفاده می‌گیرد که معمولا وزن سبک‌تری دارند و همچنین به دلیل رنگ خاص خود، حس قدیمی بودن بسته‌بندی را منتقل می‌کنند.

ساک دستی با کاغذ گلاسه نیز در رنگ‌های مختلف و به صورت شفاف و همچنین با استحکام بسیار بیشتری نسبت به کاغذ کرافت چاپ می‌شود. ضمن اینکه قابلیت چاپ انواع لوگو و نوشته با رنگ‌های مختلف بر روی آن وجود دارد. در این نوع ساک دستی معمولا از یک لایه سلفون مات یا براق استفاده می‌شود که استحکام آن را افزایش می‌دهد.

برای چاپ ساک دستی کاغذی باید نوع کالا و کاربرد آن را در نظر گرفت، در واقع هر یک از این انواع دارای کاربرد مختص به خود است و باید با توجه به این ویژگی‌ها انتخاب شود.

گرماژ کاغذ نیز مورد دیگری‌ست که در چاپ ساک دستی باید به آن توجه کرد. با این توصیف که افزایش گرماژ موجب استحکام بیشتر ساک دستی کاغذی می‌شود.

چاپ ساک دستی تبلیغاتی کاغذی

با توجه به انچه بیان شد، ‌یکی از کاربردهای اصلی ساک دستی، جنبه تبلیغاتی آن است. به این صورت که چاپ ساک دستی معمولا با آرم و لوگوی یک کسب و کار صورت می‌گیرد که این کار علاوه بر ارائه محصول با بسته‌بندی جذاب‌تر، موجب تبلغ غیرمستقیم آن کسب و کار خواهد شد.

چرا که ساک دستی یک ابزار کاربردی و پایدار است که قابلیت استفاده چندباره دارد و برای حمل محصولات مختلف به کار می‌رود. از این بسیاری از صاحبان کسب و کار علاوه بر چاپ جعبه یا چاپ هدایای تبلیغاتی برای محصولات و تبلیغ بیشتر از ساک دستی تبلیغاتی نیز استفاده می‌کنند و جعبه یا هدایای تبلیغاتی را در آن قرار می‌دهند یا صرفا از ساک دستی تبلیغاتی برای ارائه محصول استفاده می‌کنند.

طراحی ساک دستی کاغذی تبلیغاتی

ساک دستی کاغذی با کاربرد چندگانه خود باید با توجه به کاربرد طراحی و چاپ شود. این مورد ابتدا در زمینه جنس کاغذ استفاده شده، باید مورد توجه قرار گیرد و همچنین، طراحی لوگو یا نوشته‌های انتخابی درج شده بر روی پاکت هماهنگی کافی با کسب و کار داشته باشد. برای مثال استفاده از طرح‌های شلوغ یا کلمات اضافی در چاپ ساک دستی می‌تواند، کیفیت و جذابیت بصری کار شما را کاهش دهد.

چاپ ساک دستی کاغذی با گروه چاپ و تبلیغات محیا

برخی از محصولات حکم یک ابزار کاربردی و چند منظوره را برای شما دارند، ساک دستی کاغذی یکی از این محصولات است که علاوه‌بر اینکه یک تبلیغ پایدار برای کار شما به‌شمار می‌رود، جذابیت بصری زیادی دارد و مشتری به عنوان یک محصول کاربردی همواره از آن استفاده می‌نماید. گروه چاپ و تبلیغات محیا این افتخار را دارد که در تمامی مراحل طراحی تا چاپ ساک دستی کاغذی در ابعاد و با ویژگی‌های مورد نظر شما در کنارتان باشد. برای مشاوره و سفارش محصول با کارشناسان ما تماس بگیرید.

 

آموزشچاپ

تبلیغات چاپیجعبه،چاپ جعبه،کارتن،چاپ کارتنچاپ دیجیتالچاپ ساک دستی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *