loading

برگزاری نمایشگاه صنعت چاپ و بسته بندی

نمایشگاه چاپ و بسته بندی

نمایشگاه چاپ و بسته بندی


­پنجمین نمایشگاه بین المللی تخصصی صنعت چاپ و بسته بندی، ماشین آلات صنایع غذایی و فرآوری ۱۰ تا ۱۳ مهر در تهران برگزار می‌شود.

به گزارش بازار، نمایشگاه بین المللی صنعت چاپ، ماشین آلات و خدمات وابسته با هدف بسترسازی رویکرد صادرات محور و به منظور تقویت و ارتقاء تولیدات داخلی و معرفی توانمندی‌های شرکت‌های ایرانی با حضور فعالان بخش خصوصی در حوزه ماشین آلات خط تولید، فرآوری و ماشین آلات بسته بندی صنایع غذایی، کارتن سازی، کاغذ و ورق، بسته بندی‌های پلاستیکی، چاپ دیجیتال و صنایع وابسته برگزار می‌شود.

براساس این گزارش؛ این نمایشگاه با حضور ۱۲۰ شرکت داخلی و خارجی برگزار می‌شود. همچنین نمایندگانی از کشورهای ترکیه، چین و اتریش و ۱۱۰ نفر از صنعتگران و فعالان اقتصادی از کشورهای افغانستان، عراق، عمان، سوریه، موریتانی و پاکستان از این نمایشگاه بازدید خواهند کرد.

وجه تمایز این نمایشگاه با دیگر نمایشگاه‌های صنعت چاپ، وجود ۹۰ درصدی ماشین آلات صنایع بسته بندی و ماشین آلات صنایع غذایی است و با توجه به توانمندی‌های داخلی در حوزه ساخت ماشین آلات و دانش فنی نیروهای متخصص داخلی این نمایشگاه تلاش دارد سهمی از بازار ۵۰۰ میلیونی منطقه را در حوزه صادرات ماشین آلات و خدمات چاپ به دست آورد و از طرف دیگر بتواند زمینه ورود فناوری‌های جدید را با حضور مشارکت کنندگان خارجی فرآهم کند.

برگزاری کارگاه‌های آموزشی و همایش‌های تخصصی نحوه ورود به بازارهای قطر، عمان و عراق با اعطای گواهی دوزبانه از برنامه‌های جانبی این دوره از نمایشگاه است.

پنجمین نمایشگاه بین المللی صنعت چاپ، ماشین آلات و خدمات وابسته (IPAP)، ۱۰ تا ۱۳ مهر ماه از ساعت ۱۰ تا ۱۷ در مرکز نمایشگاهی شهر آفتاب تهران میزبان علاقه‌مندان و صنعتگران است.

اخبار

اخبار حوزه چاپ و نشر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *