loading

تفاوت رول آپ و پاپ آپ نمایشگاهی چیست؟

چاپ پاپ آپ تبلیغاتی

چاپ پاپ آپ تبلیغاتی


تقریبا تمامی کسب‌وکارها برای معرفی برند خود نیاز به تبلیغات دارند. این تبلیغات می‌تواند در حوزه‌های مختلفی انجام شود که یکی از مهم‌ترین و در عین حال کاربردی‌ترین آن‌ها، تبلیغات چاپی است. اگر شما نیز می‌خواهید برای کسب‌وکار خود تبلیغات چاپی منتشر کنید، در این مقاله یکی از مهم‌ترین انواع تبلیغات چاپی یعنی رول آپ و پاپ آپ نمایشگاهی را به شما معرفی خواهیم کرد.

تفاوت رول آپ و پاپ آپ نمایشگاهی

برای شرکت در نمایشگاه پیش از هر کاری نیاز به طراحی و دیزاین غرفه خود خواهید داشت. یکی از کاربردی‌ترین ابزارها به همین منظور استفاده از بنرهای رول آپ و پاپ آپ نمایشگاهی است. در ادامه رول آپ و همچنین پاپ آپ را به‌طور کامل معرفی خواهیم کرد و همچنین تفاوت این دو را بیان می‌کنیم.

رول آپ چیست؟

رول آپ‌ها در واقع دارای یک بوم هستند و در پایه سازه رول می‌شوند.  طرح مورد نظر شما نیز روی آن بوم چاپ می‌شود. پایه‌ها نقش نگه‌دارنده این رول‌ها را دارند و به‌صورتی طراحی شده‌اند که برای ایستایی و نگه داشتن بوم نیاز به وسیله دیگری ندارند. 

رول آپ ویژگی‌ها و مزایای منحصر به فرد زیادی دارند که باعث شده یکی از محبوب‌ترین تبلیغات چاپی در ابعاد بزرگ جهت تبلیغات برند و محصول در نمایشگاه‌ها و مکان‌های عمومی به کار روند.

دیگر مزیت آن‌ها نیز حمل‌ونقل و همچنین امکان مونتاژ بسیار ساده است که می‌توانید به سادگی آن را به مکان‌های مختلف از جمله نمایشگاه‌ها برده و استفاده کنید.
رول آپ‌ها به زبان ساده یک نوع استندهای تبلیغاتی به شمار می‌روند که به دلیل ابعاد بزرگ باعث جلب توجه و جذب مشتریان می‌شوند. ضمن اینکه برندها و کسب‌وکارهای مختلف به دلیل هزینه مقرون به‌صرفه می‌توانند آن‌ها را تهیه کرده و مورد استفاده قرار دهند.

پاپ آپ چیست؟

نوع دیگری از استندهای تبلیغاتی با عنوان پاپ آپ شناخته می‌شوند. این استندها نیز مانند رول آپ به سادگی قابل حمل بوده و می‌توانید برای نمایشگاه‌های مختلف از آن‌ها استفاده کرده و به سادگی مونتاژ آن را انجام دهید. به این صورت که  پس از نصب فریم‌ها، پانل‌های گرافیکی چاپ‌شده را به قاب متصل کنید. یا اگر این پانل‌ها به‌صورت پارچه‌ای هستند، آن را در قالب یک پارچه یک تکه روی قاب قرار دهید تا استند شما، محصول یا برند را در معرض نمایش قرار داده و باعث جلب مشتری شود.

تفاوت رول آپ و پاپ آپ

این دو ابزار تبلیغاتی از جهاتی با یکدیگر متفاوت هستند که در ادامه به این تفاوت‌ها اشاره خواهیم کرد. شما نیز می‌توانید با توجه به نیاز کسب و کار خود هر یک از آن‌ها را انتخاب کنید.

تفاوت در سایز

یکی از مهم‌ترین تفاوت‌های رول آپ و پاپ آپ نمایشگاهی، سایز و ابعاد آن‌ها است. سایز پاپ آپ‌ها بسیار بزرگ است و به همین منظور می‌توانید در ابعاد و اندازه‌های بسیار بزرگ نیز بنرهای خود را به چاپ رسانده و از آن‌ها استفاده کنید. در مقابل رول آپ‌ها محدودیت سایز، اندازه و ابعاد دارند و فقط در یک سری تعداد سایز مشخص و محدودی قابلیت چاپ دارند.

تفاوت در شکل ظاهری

تفاوت دیگر رول آپ و پاپ آپ نمایشگاهی را می‌توان در شکل ظاهری آن‌ها دانست. با این توضیح که رول آپ‌ها محدودیت از نظر شکل ظاهری دارند و صرفا در چند فرم محدود تولید می‌شوند. بنابراین نمی‌توان خارج از فرم‌های موجود آن‌ها را طراحی کرد. در مقابل پاپ آپ‌ها دارای فرم و شکل‌های متنوعی هستند و امکان طراحی در شکل و فرم‌های بیشتری را به شما می‌دهند. در نتیجه با توجه به محیط و فضای خود و همچنین اهداف تبلیغاتی می‌توانید به اشکال مختلف آن‌ها را طراحی کنید.

تفاوت از نظر حجم

از دیگر تفاوت‌های این استندها می‌تواند به ابعاد و حجم اشاره کرد. یعنی در وضعیتی که این سازه‌ها در حالت جمع شده قرار دارند. ابعاد و حجم استند رول آپ از پاپ آپ کمتر است. تا جایی که می‌توانید آن را در کیف دستی خود نیز قرار دهید.

شباهت‌های رول آپ و پاپ آپ نمایشگاهی

علاوه‌بر بیان تفاوت‌هایی که این دو سازه با یکدیگر دارند، در موارد نیز با یکدیگر مشابه هستند با این توضیح که هر دو استند قابلیت جمع شدن و نصب بسیار ساده‌ای دارند و حمل و نقل آن‌ها بسیار ساده است. ضمن اینکه به دلیل وزن کم می‌توانید به سادگی در فضاهای مختلف از آن‌ها استفاده کنید. این استندها از آلومینیوم تولید می‌شوند که علاوه‌بر وزن کم، ایستایی بالایی دارند

نحوه سفارش رول آپ و پاپ آپ نمایشگاهی

تبلیغات یکی از مهم‌ترین ضرورت‌ها برای هر کسب‌وکاری است. این دسته از تبلیغات انواع مختلفی دارد که با توجه به نیاز شما طراحی و اجرا می‌شود. یکی از کاربردی‌ترین ابزارهای تبلیغات چاپی در نمایشگاه‌ها و همچنین مکان‌های عمومی و حتی کلینیک‌ها و مطب‌ها، رول آپ و پاپ‌آپ است.

گروه چاپ و تبلیغات مهیا با چندین سال سابقه در صنعت چاپ و تبلیغات، طراحی و چاپ این استندهای تبلیغاتی را در کنار سایر خدمات تبلیغاتی به شما ارائه می‌دهد. برای ثبت سفارش می‌توانید با کارشناسان گروه چاپ و تبلیغات محیا در ارتباط باشید.

آموزش

تبلیعات_چاپیتبلیغات چاپیچاپ و تبلیغات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *