loading

مشاوره چاپ جعبه؛ از طراحی تا تولید

مشاوره چاپ جعبه | چاپ و تبلیغات محیا

مشاوره چاپ جعبه | چاپ و تبلیغات محیا


ممکن است شما هم به عنوان تولیدکننده یک محصول دغدغه بسته بندی آن ها را داشته باشید. چرا که موارد زیادی در یک بسته بندی مناسب، کاربردی و در عین حال جذاب موثر هستند. در واقع طراحی و استفاده از مواد اولیه متناسب با نوع محصول اهمیت زیادی دارد. گروه چاپ و تبلیغات محیا با در نظر گرفتن تمامی موارد بنا به سلیقه و نیاز شما، مراحل مشاوره چاپ جعبه را پیش می برد.

چاپ جعبه

ما در گروه چاپ و تبلیغات محیا، دغدغه شما را برای داشتن یک بسته بندی مناسب درک و بنا به خواسته شما عمل می کنیم. در ادامه نمونه ای از مشاوره برای چاپ جعبه را می خوانید:

 

سلام،

“سلام.”

 

چاپ محیا؟!

“بفرمایید…”

 

ببخشید می‌خواستم یه جعبه سفارش بدم…

“در خدمت شمائیم.”

 

بار اولی هست که محصول تولید کردیم و دوس داریم با یه جعبه‌ خوشگل باشه.

راستش ما نمونه نداریم و تجربه تولید جعبه هم نداشتیم.

“نگران نباشید، به ما زنگ زدید برای همین کار”?

 

من چندتا جعبه توی اینترنت دیدم، و این مدل میخوایم.

 

“عالیه… این قضیه خیلی به ما کمک می‌کنه تا بتونیم زودتر متوجه بشیم چه نوع جعبه‌ای توجه شما رو جلب کرده. لطفا برامون واتساپ کنید؛ به همون شماره موبایل داخل سایت.”

 

این مراودات برای ما شاید هر چند روز یک‌بار تکرار می‌شود، مشتریانی عزیزی که با چاپ و تبلیغات محیا تماس می‌گیرند و به خاطر عدم دانایی نسبت به  مشاوره چاپ جهبه و مراحل تولید جعبه، اعم از طراحی، خط قالب، نمونه‌گیری، چاپ جعبه و… از ما می‌خواهند که راهنمایی‌شون کنیم.

چاپ جعبه باکیفیت

در ابتدای امر باید خدمت شما عرض کنیم که گروه چاپ و تبلیغات محیا مفتخر است که با مشاوره چاپ جعبه خدمتگزار شما باشد. از لحاظ کیفیت نسبت به دیگر محصولات موجود در بازار، ما با بهترین وارد کننده‌های کاغذ و مقوا همکاری داریم، از نظر طراحی و تولید نیز خدا را شاکریم، چون همکاران ما بسیار کارکشته و با تجربه هستند و حداقل توانسته‌اند ۹۹٪ مشتریان را راضی نگه دارند، ما برای آنکه بتوانیم رضایت شما را نسبت به کیفیت چاپ جلب کنیم، این آیتم مثبت را برای شما مشتریان قرار داده‌ایم که هنگام چاپ پوستر(در جعبه‌های لمینتی) و یا چاپ جعبه‌های مقوایی (ایندربرد، گلاسه …) شما بتوانید بالای ماشین چاپ حضور داشته باشید و از نزدیک رنگ‌ها و کیفیت چاپ را مشاهده بفرمایید.

مشاوره چاپ جعبه

کارشناسان ما از شما سوالاتی می‌کنند که مستقیم با تولید جعبه در ارتباط هستند؛ مانند اینکه وزن محصول شما چقدر است؟ این سوال ما رو به پای فضولی نذارید، چون هرچی وزن محصول شما بالاتر می‌ره، به یقین گرماژ مقوا هم باید بالا برود ارتباطی مستقیم دارند.

نوع قفل جعبه‌ی شما چه مدل است؟ بیشتر مدل قفل پایین جعبه برای ما اهمیت دارد، چون باید مقاومت حفظ وزن محصول را داشته باشد.

تیراژ کار چقدر است؟ اصلی‌ترین و شاید مهمترین سوال ما از شما عزیزان همین است؛ چون هرچه تعداد تولید جعبه‌ی شما بالاتر برود، هزینه‌های اولیه‌ی تولید تقسیم بر آن شده و قیمت عددیِ هر جعبه کاهش پیدا می‌کند.

آیا جعبه شما سلفون هم دارد؟ سلفون برای ماندگاری بیشتر، زیبایی بیشتر، ضدآب بودن و… استفاده می‌شود که در دو نوع چسبی و حرارتی در بازار موجود می‌باشد.

مشاوره چاپ جعبه با گروه چاپ و تبلیغات محیا

به طور کلی می‌توان گفت شما باید کلیه‌ مشخصات زیر را به ما بفرمایید، تا ما هم بتونیم قیمت محصول شما رو محاسبه کنیم. این مشخصات عبارتند از: نوع جعبه (گلاسه، ایندبرد، لمینتی، مقوایی و…) _ سایز جعبه (طول، عرض و ارتفاع) _ وزن محصولی که قراره داخل جعبه قرار بگیره _ با سلفون یا بدون سلفون بودن روکش جعبه _ نوع قفل جعبه _ تیراژ مَد نظر شما.

زمان تحویل کار نیز به مشخصات فوق بستگی دارد و قابل تغییر است و به تعداد روزهای کاری(غیر از پنجشنبه و جمعه و تعطیلات رسمی) خدمت شما عرض می‌شود.

ما در کنار شمائیم تا با کیفیت‌ترین جعبه، کم‌هزینه‌ترین جعبه(با توجه به محصول شما)، زیباترین و خاص‌ترین جعبه را برای شما تولید کنیم.

آموزش

انواع چاپتبلیغات چاپیچاپ تماسیچاپ جعبهچاپ جعبه لمینتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *