loading
چاپ جعبه پوشاک | چاپ و تبلیغات محیا

چاپ جعبه پوشاک | چاپ و تبلیغات محیا


چاپ جعبه پوشاک به اصالت برند شما کمک زیادی می‌کند. چرا که می‌تواند یکی از ابزارهای بازاریابی شما در بین رقبا باشد. بیشتر برندهای لباس برای عرضه آن از پلاستیک استفاده می‌کنند یا آن را بدون بسته‌بندی به‌فروش می‌رسانند؛ در حالی که استفاده از بسته‌بندی زیبا می‌تواند، علاوه‌بر محافظت از پوشاک، سلیقه تولیدکننده را نشان داده و شما را نسبت به رقبا در بین مشتریان متمایز کند. شاید شما هم فکر کنید، چاپ جعبه پوشاک باعث افزایش هزینه برند شما خواهد شد اما این یک اشتباه رایج بین تولیدکنندگان است. در این مطلب ضمن بررسی این اشتباه می‌خواهیم روش‌های چاپ روی جعبه را بیان کنیم و از تاثیر چند برابری فروش محصول با یک بازاریابی ساده بگوییم.

طراحی و چاپ جعبه پوشاک چه تاثیری بر فروش دارد؟

در چند سال اخیر با وجود رشد کسب‌و‌کارهای اینستاگرامی و افزایش تولیدکنندگان پوشاک، شاید فعالان این صنعت کمتر بتوانند روی مدل یا کیفیت کار خود مانور بدهند. چرا که در حال حاضر پیدا کردن انواع پوشاک با بودجه‌ها و کیفیت‌های مختلف کار بسیار ساده‌ای‌ست. در عوض برای شما به‌عنوان تولیدکننده، کار سخت‌تر از چیزی‌ست که فکرش را بکنید. اما یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای پیدا کردن بازار، چاپ جعبه و استفاده از یک بسته‌بندی مناسب است. روشی که می‌تواند با یک هزینه معقول و به‌صرفه جایگزین  هزینه‌های سنگین تبلیغات برای شما باشد.

یک روش ارزان‌تر به‌ویژه برای فروشگاه‌های لباس هم چاپ ساک دستی با درج لوگوی فروشگاه بر روی آن است که یک نوع تبلیغات سیار به‌شمار می‌رود. این نوع ساک‌ها از جنس پارچه‌ای، کاغذی یا کرافت هستند.

چاپ جعبه لباس
جعبه لباس

روش‌های چاپ و جعبه‌سازی 

در صنعت پوشاک برای تمامی لباس‌ها امکان چاپ جعبه وجود دارد. در حال حاضر بیشترین جعبه‌ها برای لباس‌های مردانه، کت و شلوار، جوراب، لباس زیر، لباس عروس و… تولید می‌شود.

اما با کمی خلاقیت می‌توانید جعبه‌هایی را مناسب با انواع لباس برای کسب‌وکار خود طراحی کرده و با چاپ لوگو بر روی آن خود را نسبت به رقبا متمایز کنید.

ضمن اینکه برای برخی از تولیدکنندگان مثل پوشاک نوزاد و کودک، چاپ جعبه لباس بچه‌گانه بسیار رایج است و به‌عنوان یکی از ملزومات کسب‌وکار به شمار می‌رود.

جعبه‌ٔ پوشاک به دو منظور تولید می‌شود؛

  • جعبه‌های بزرگ برای حمل و نقل پوشاک
  • جعبه‌ها کوچک‌تر برای بسته‌بندی و عرضه به مشتری

جعبه‌هایی که برای حمل و نقل مورد استفاده قرار می‌گیرند، معمولاً در ابعاد بسیار بزرگ تولید شده و جنس سختی دارند و از لباس‌ها در برابر آسیب‌های مختلف محافظت می‌کنند.

اما آنچه در بازار رقابتی کمتر به آن توجه شده و می‌تواند یکی از دلایل موفقیت کسب‌و‌کارها باشد، جعبه پوشاک برای عرضهٔ لباس به مشتری است.

کاربرد چاپ جعبه پوشاک

پوشاک یکی از صنایعی‌ست که به دلیل آسیب‌پذیر بودن پارچه نسبت به آلودگی و لک شدن حساسیت زیادی دارد. ضمن اینکه بسیاری از لباس‌ها باید با خط تا و بدون چروک به دست مشتری برسد تا زیبایی خود را نشان دهند. در نتیجه استفاده از یک بسته‌بندی مناسب اهمیت زیادی دارد.

بعضی از محصولات هم به دلیل اندازه کوچک نیاز به جعبه دارند. برای مثال چاپ جعبه جوراب و روسری در بین پوشاک مختلف بسیار رایج است.

 گرچه استفاده از جعبه برای بسته‌بندی پوشاک مزایای زیادی دارد که  منحصر به این مورد نمی‌شود که در ادامه آن را بیان خواهیم کرد:

  • با استفاده از جعبه، می‌توانید اطلاعات محصول و عکس آن را روی جعبه چاپ کنید تا مشتری، ارتباط بهتری با محصول شما برقرار کرده و به خرید آن ترغیب شود.
  • استفاده از جعبه‌های خلاقانه یا جعبه‌های باکیفیت در معرفی برند شما تاثیر زیادی دارد. ضمن اینکه نشان‌دهنده محصولی باکیفیت است.
  • به‌عنوان هویت برند کاربرد دارد و محصولات شما را از رقبا متمایز کرده و خود جعبه می‌تواند ابزاری برای معرفی و بازاریابی شود.
  • از هر گونه آسیب به لباس جلوگیری کرده و باعث جلب توجه مشتریان می‌شود. در صنایع چرمی هم چاپ جعبه کمربند یا کیف باعث محافظت از آن می‌شود.
بسته‌بندی لباس | چاپ و تبلیغات محیا
بسته‌بندی لباس | چاپ و تبلیغات محیا

انواع چاپ جعبه پوشاک

جعبه برای اقلام مختلفی از پوشاک چاپ می‌شود. جنس و نوع مقوای به‌کار رفته در جعبه‌ها با توجه به نوع محصول متفاوت خواهد بود. برای جنس بسته‌بندی روسری با بسته‌بندی لباس عروس کاملا ًمتفاوت است. به‌طور کلی جعبه‌های این صنعت شامل جعبه سخت، جعبه کاغذی و جعبه مقوایی و چاپ جعبه کرافت برای پوشاک است.

علاوه‌بر جنس محصول میزان بودجه و چاپ روی جعبه هم در انتخاب جنس آن تاثیرگذار است. برای اینکه بتوانید بسته‌بندی مناسب با محصول خود نسبت به بودجه و سلیقه کسب‌وکارتان انتخاب کنید، بهترین راه کمک گرفتن از مشاور چاپ جعبه در این زمینه است. گروه چاپ و تبلیغات محیا قبل از سفارش مشاوره‌های لازم را در اختیار شما قرار می‌دهد. 

چاپ جعبه پوشاک با گروه چاپ محیا

بسته‌بندی مناسب نه تنها شما را در نظر مشتری حرفه‌ای‌تر جلوه می‌دهد بلکه نشان‌دهنده هویت برند شماست. پس هر اندازه به بسته‌بندی مناسب اهمیت بیشتری بدهید، هزینه کمتری برای تبلیغات خود متحمل خواهید شد.

گروه چاپ و تبلیغات محیا برای مشاوره و سفارش انواع جعبه، ساک دستی، هدایای تبلیغاتی، بروشور، کاتالوگ و سایر محصولات چاپی در کنار شماست. 

شما می‌توانید برای چاپ محصولات مختلف پس از دریافت مشاوره و استعلام قیمت چاپ جعبه با تیراژ کم را هم سفارش دهید.

انواع چاپچاپ

چاپ جعبهچاپ جعبه کرافتساک دستی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *