loading

نکات و شرایط چاپ جعبه که باید بدانید

چاپ جعبه تبلیغاتی | چاپ و تبلیغات محیا

چاپ جعبه تبلیغاتی | چاپ و تبلیغات محیا


تا به حال برایتان اتفاق افتاده است که محصولی را خریداری کرده و بعد از مصرف و یا حتی قبل از مصرف محصول و باز شدن درب جعبه متوجه غیراصل بودن آن بشوید؟! متاسفانه امروزه در بازار شاهد محصولاتی هستیم که به قول صاحبان کار اصل نیست یا بهتر بگوئیم محصول تقلبی محسوب می‌شود. از این رو لازم به ذکر است که گروه چاپ و تبلیغات محیا برای پیشگیری از سوءاستفاده بعضی افراد از برندهای مختلف و تولید محصولاتی که شکل ظاهری جعبه و بسته‌بندی آن همانند محصول اصل می‌باشد، اما در اصل تقلبی تلقی می‌شود، جزو قوانین خود دانسته که در مرحله‌ی پیش تولید، از سفارش دهنده‌ی جعبه‌ بسته‌بندی، نامه‌ای رسمی و ممهور از آن شرکت را تحویل بگیرد. از این‌رو شرایط چاپ جعبه را برای شما بیان می‌کنیم.

امیدواریم این موضوع حمل بر جسارت به مشتریان نباشد و صرفا جهت اطمینان خاطر و یا در صورت لزوم، ارائه به بازرسان محترم ارشاد می‌باشد.

شرایط چاپ جعبه

برای چاپ جعبه شرایط ذیل مهم است:

_ نمونه جعبه: در صورتی که قبلا جعبه‌ای را تولید کرده‌اید و بنا بر هر دلیلی با همکاران ما ادامه همکاری نمی‌دهید، حتما نمونه جعبه قبلی را به کارشناسان گروه چاپ محیا تحویل نمایید تا دوستان ما از خط قالب، جنس، نوع قفل و… مطلع شوند.

_ مشخصات کامل جعبه: اگر برای بار اول دست به تولید جعبه برای محصول زده‌اید، حتما از گروه چاپ و تبلیغات محیا مشاوره بگیرید و مشخصات دقیق جعبه‌ای را که می‌خواهید تولید کنید به کارشناسان ما ارائه فرمایید تا در محاسبه با اختلال مواجه نشویم.

_ محاسبه جعبه: با توجه به نوسانات بازار برای قیمت کاغذ، شایان ذکر است قیمت‌ها به روز محاسبه می‌گردد و نهایت ۴۸ ساعت اعتبار دارد. لذا خواهشمندیم پس از محاسبه قیمت جعبه، ظرف مدت تعیین شده کارشناسان ما را برای تولید مطلع نمایید.

_ ارائه نامه‌ی معتبر برای تولید جعبه از شرکت مذکور الزامی می‌باشد.

_ برای جلوگیری از هر گونه خطایی در تولید و چاپ جعبه، چاپ محیا ملزم به تولید یک ماکت از جعبه، تاییدیه نهایی و امضا از مشتری بر روی ماکت جعبه می‌باشد.

_ ارائه فایل نهایی طراحی جعبه و خط قالب توسط مشتری به گروه چاپ و تبلیغات محیا.

_ حداقل تیراژ تولید جعبه ۱۰۰۰ عدد است؛ و ما خودمان را موظف می‌دانیم تا در بهترین حالت ممکن طرح مورد نظر را چیدمان و بهترین تیراژ را برای تولید جعبه به مشتری ارائه دهیم. سایز گسترده‌ی جعبه در چیدمان کار بسیار مهم است.

پس از تولید جعبه، حداکثر زمانی که مشتری برای تحویل و تسویه دارد ۷۲ ساعت می‌باشد. لذا به دلیل عدم جای مناسب برای نگهداری، محصول شما به انبارهای توابع انتقال داده می‌شود و مسئولیت خرابی جعبه به خاطر انتقال و جابجایی به عهده مشتری می‌باشد.

_ برای چاپ جعبه هاردباکس(جعبه سخت) می‌توان در تیراژ پایین دست به تولید زد و توجه داشته باشید با نظر بر اینکه تولید جعبه‌های هاردباکس تماما با دست انجام شده و دخالت دستگاه در پروسه‌ی تولید این نوع جعبه کم می‌باشد، تکلید جعبه مستلزم زمان تقریبا زیادی می‌باشد که اغلب مشتریان به صورت مرحله‌ای جعبه را دریافت می‌کنند.

_ در چاپ جعبه با تیراژ بالا امکان حداقل ۲٪ باطله در کار وجود دارد

آموزشچاپ

انواع چاپتاریخچه چاپتاریخچه چاپ دیجیتالچاپچاپ افست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *