loading

پاپ آپ چیست؟ مزایا و کاربردهای آن

پاپ آپ چیست

پاپ آپ چیست


پاپ آپ چیست؟ در پاسخ به این سوال باید گفت پاپ آپ به عنوان یکی از کاربردی‌ترین محصولات تبلیغاتی به ویژه در نمایشگاه‌ها کاربرد دارد و می‌توانید از آن برای معرفی محصول و خدمات خود استفاده کنید. در این مقاله ضمن معرفی پاپ آپ به بیان مزایای مختلف آن و همچنین مراحل نصب می‌پردازیم.

پاپ آپ چیست؟

در پاسخ به سوال پاپ چیست باید گفت: استندی (سازه‌ای) تبلیغاتی با متریال آلومینیوم یا آهن که تنها در وزن و قیمت محصول تاثیرگذار است و چاپ پلات و لمینت به صورت رول، که از چیدمان کنار هم، طرح پاپ‌آپ تشکیل می‌شود.

معایب و مزایای پاپ‌آپ

این سازه‌های مدرن که امروزه در برگزاری بسیاری از همایش‌ها و نمایشگاه‌ها رونق پیدا کرده و دارای مخاطب بسیاری گردیده است، دارای محاسن بزرگی نیز است که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد:

  • حجم پایین (پاپ‌آپ دارای حجم بسیاری پایینی است. این سازه‌ها را می‌توان به اصطلاح خرد کرد و درون یک ساک دستی قرار داد که در نگهداری آن بسیار مهم است.)
  • نصب راحت (این سازه‌ها پتانسیل نصب راحت را دارا هستند، البته در ابتدای امر حتما باید از یک متخصص کمک گرفت.)
  • سرعت تولید و ساخت (پاپ آپ در زمان کمتر از سه روز کاری آماده شده و در کمتر از حدود دو ساعت در محل برگزاری جشن، همایش و… قابل نصب است.)
  • مزایای دیگر پاپ آپ چیست؟ قیمت مناسب (پاپ‌آپ نسبت به خیلی از روش‌هایی مختلف تبلیغات، مرقوم به صرفه است. البته قیمت پاپ‌آپ بستگی به متراژ سفارش دارد. زیرا متراژ سازه و چاپ پلات و لمینت در قیمت نهایی پاپ‌ آپ تاثیرگذار است.)
  • زیبایی (پاپ آپ علاوه بر زیبایی منحصر به فرد، دارای دورنمایی بسیار جذاب است که در بدو ورود بسیار در دید بوده و برای تبلیغات جلوه دارد. پاپ آپ دارای میز سخنرانی نیز است که بسته به سفارش مشتری قابل خرید است. البته صرفا اجباری در خرید میز در زمان ثبت سفارش پاپ‌آپ وجود ندارد) حالا به چند نکته قابل تامل از معایب پاپ‌آپ از زبان کارشناسان ما در گروه چاپ و تبلیغات محیا می‌پردازیم. امیدواریم این توضیحات در ثبت سفارش یا خرید پاپ آپ مثمر ثمر واقع شود.
  • خاصیت شکنندگی ( پاپ‌آپ بخاطر جنس مصرفی مانند آلومینیوم خاصیت خم شوندگی یا شکنندگی دارد.) _چروک شدگی در چاپ (از آنجایی که قبلاً توضیح داده شد و جنس چاپ پاپ آپ که عرض کردیم پلات و لمینت است و امکان دارد این مشکل پیش بیاید پلات دچار چین و چروک شود و یا در مرحله‌ی آخر عدم تطبیق تصویر روی هم، باعث دلسردی شود.)
  • فضای اشغال‌کننده (پاپ آپ پس از ساخت و نصب، قابلیت راحتی برای جابجایی ندارد. به همین خاطر برای مدت طولانی اگر قرار به استفاده باشد، باید قبل از نصب به مکان مناسب آن فکر کرد تا مجبور به باز و بسته شدن مجدد نشود.)

مراحل نصب پاپ‌آپ

از شکل سازه‌های داخل ساک می‌توان به ساخت آن پی برد. سازه با اندازه‌های مختلف در یکدیگر قفل می‌شوند و در نهایت سازه‌ی اصلی در متراژ دلخواه و سفارش شده است، ساخته می‌شود. سپس چهار گوشه‌ی کار را آچارکشی کرده و سازه را ثابت می‌کنیم. در نهایت پلات‌ها را در کنار یکدیگر از بالا به پایین روی سازه کشیده و در کنار یکدیگر نصب می‌کنیم. در انتها نیز پلات‌ها را بر روی سازه محکم کرده و اضافات را برش می‌زنیم. اکنون هیچ سازه‌ای از پاپ آپ مشخص نیست و ما تنها چیزی که مشاهده می‌کنیم، تصویر تبلیغاتی شما مشتری عزیز است. پاپ‌آپ برای نشست‌ها، سمینارها، همایش‌ها، حتی امروزه در بسیاری از میادین ورزشی برای مصاحبه گزارشگران نیز استفاده می‌شود.

گروه تبلیغاتی محیا مفتخر در این زمینه خدمتگزار شما مشتریان عزیز باشد. پاپ آپ همانند یک بیلبورد تبلیغاتی در سایز کوچکتر و در ارتفاعی پایین‌تر است. امروزه پاپ آپ مدرنترین سازه‌ای تبلیغاتی به شمار می‌آید. برای سفارش پاپ آپ و رول آپ نمایشگاهی می‌توانید با تیم فروش چاپ و تبلیغات محیا در ارتباط باشید.

آموزش

پاپ آپتبلیغات چاپی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *